حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

عطرزیارت

تابستون اومد و عطر زیارت عقل و دلم رو کرده غارت اینو میدونستی که حرمهای ائمه ع بنا به بهانه هایی ساعاتی از اوقات شبانه روز بسته می شوند اما ! اما فقط یه حرم است که اصلا نه روز می شناسد و نه شب ! نه پیر می شناسد و نه جوان ! نه زن می شناسد و نه مرد ! اون حرم یه مهربونه ! حرم آقامونه ! صاحبمونه به قول علامه طباطبایی همه حرمهای ائمه ع با صفان ! اما حرم آقا امام رضا ع وقتی واردش می شی یه مهربونی خاصی حس می کنی. یاد شعر مرحوم آقاسی افتادم : بعضی شبا تو خونمون بابام به مادرم میگه می خوام برم امام رضا ع به خدا دلم تنگه دیگه بابام میگه امام رضا ع مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده می خوام برم به مشهدو یه هفته اونجا بمونم تو حرم امام رضا ع نماز حاجت بخونم بهش بگم امام رضاع ! مریضا رو شفا بده دوای درد مردم و از طرف خدا بده ............................ باور کن چه حال می ده از همین گوشه بهش خیره بشی. دارم میام طرفت امام رضا باورم نمیشه چند وقت قبل که حرمت بودم فکرشونمیکردم بار دیگه بیام ولی الان یک حال و هوایی دیگه ای دارم . دوستان التماس دعا شدیدا محتاجم حلال کنید اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صلّ على محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم العن الجبت والطاغوت نسئلکم الدعاء دعا برای سلامتی و تعجیل در امر فرج و ظهور آقا و سرورمان حضرت اباصالح‌المهدی"روحی‌وارواح‌للعالمین‌لتراب‌مقدمه‌فداء" و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ،فراموشتون نشه.

زیارت


زیارت

نهنی و نبارک لسماحه آیت الله العضمی الامام الخامنه ای والقائد ثوره الا سلامیه و علماء الشیعه و المسلمین و المسلمات و المومنین والمومنات بذکری میلاد الامام علی علیه السلام

                             و نتمنی لکم التوفیق ان شاء الله

 

تابستون اومد و عطر زیارت عقل و دلم رو کرده غارت اینو میدونستی که حرمهای ائمه ع بنا به بهانه هایی ساعاتی از اوقات شبانه روز بسته می شوند اما ! اما فقط یه حرم است که اصلا نه روز می شناسد و نه شب ! نه پیر می شناسد و نه جوان ! نه زن می شناسد و نه مرد ! اون حرم یه مهربونه ! حرم آقامونه ! صاحبمونه به قول علامه طباطبایی همه حرمهای ائمه ع با صفان ! اما حرم آقا امام رضا ع وقتی واردش می شی یه مهربونی خاصی حس می کنی. یاد شعر مرحوم آقاسی افتادم : بعضی شبا تو خونمون بابام به مادرم میگه می خوام برم امام رضا ع به خدا دلم تنگه دیگه بابام میگه امام رضا ع مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده می خوام برم به مشهدو یه هفته اونجا بمونم تو حرم امام رضا ع نماز حاجت بخونم بهش بگم امام رضاع ! مریضا رو شفا بده دوای درد مردم و از طرف خدا بده ............................ باور کن چه حال می ده از همین گوشه بهش خیره بشی. دارم میام طرفت امام رضا باورم نمیشه چند وقت قبل که حرمت بودم فکرشونمیکردم بار دیگه بیام ولی الان یک حال و هوایی دیگه ای دارم . دوستان التماس دعا شدیدا محتاجم حلال کنید اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صلّ على محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم العن الجبت والطاغوت نسئلکم الدعاء دعا برای سلامتی و تعجیل در امر فرج و ظهور آقا و سرورمان حضرت اباصالح‌المهدی"روحی‌وارواح‌للعالمین‌لتراب‌مقدمه‌فداء" و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ،فراموشتون نشه.

شیطان مرد عابد و زن فاحشه



شیطان مرد عابد و زن فاحشه

بسم الله الرحمن الرحیم.

فرعون گفت:« ای موسی پروردگار شما کیست؟گفت:خدای من ان کسی .»49 و50 طه

است که او همه موجودات عالم را نعمت وجود بخشیده و سپس به راه

کمالش هدایت کرده است

نکته:با سلام و عرض ادب خدمت مولای عزیزم و شیعیان آن بزرگوار

من یکی از دوستان صاحب این وبلاگم.اون بزرگوار به خاطر یه سری

دلایل تا مدتی نیستن و از من خواستن وبلاگ رو براشون اپ کنم.

پس خواهش می کنم نظرات خصوصی نگذارید.

از حضرت امام صادق (ع) روایت شده:در میان بنی اسرائیل مردی بود

که گرد دنیا نگشته بود وبه هیچ چیز آن دست نیالوده بود.شیطان صداییی

داد که همه لشکریانش گردش شدند گفت:کیست از شما شما که بتواند از

شما این مرد را فریب دهد.یکی گفت او را به من واگذار شیطان گفت: از

چه راهی او را گمراه می کنی؟گفت: از راه زنها .شیطان گفت تو مرد او

نیستی او زنها را نیازموده و مزه انها را نچشیده شیطانک دیگری گفت

:او را از راه می خواری و خوش گذرانی گمراه می کنم. شیطان گفت تو

هم مرد ان نیستی زیرا او توجهی به این امور ندارد شیطانک دیگر گفت:

از راه کردار نیک و عمل خیر او را گمراه می سازم شیطان گفت: تو مرد

او هستی . آن شیطانک بجایی که آن مرد عابد مشغول عبادت بود رفت و

در برابر او ایستاد و نماز خواند عابد خواب می رفت. شیطانک خواب

نمی رفت و مشغول نماز بود آن مرد خسته می شد و استراحت می کرد آن

شیطان آسودگی نداشت و پیاپی عبادت می کرد آن مرد عابد نز او رفت خود

را نزد او کم ارزش دید و کار خود را کوچک شمرد و به او گفت: ای

بنده ی خدا با کدام چیز بر این همه نماز خواندن نیرو گرفتی شیطانک

پاسخی نداد باز سوال خود را پرسید و شیطانک جوابی نداد. بار سوم از

او پرسید. این بار در پاسخ او گفت ای بنده ی خدا راستی که من یک گناهی

کردم و از آن توبه نمودم و هر گاه آن گناه به یادم می آید بر نماز نیرومند

شوم گفت: به من بگو چه گناهی کرده ای تا من هم بکنم تا بر نماز نیرومند

شوم گفت:به شهر برو و از فاحشه ی معروفی به نام فلان پرسش کن و دو

درهم به او بده و از او کام بگیر گفت: من از کجا دو درهم بیاورم ؟من نمیدانم

دو درهم چیست؟شیطانک از زیر پای خود دو درهم برگرفت و به او داد و

او هم برخواست و با همان ردایی که بر سر داشت به شهر درآمد و از خانه

فلان فاحشه پرسش می کرد مردم او را به خانه ی او راهنمایی کردند و پنداشتند

که آمده او را پند دهد.عابد نزد آن فاحشه رسید و دو درهم را نزد او انداخت و به

او گفت: برخیز و آماده باش او برخواست به خانه اندر شد و به عابد گفت :بفرمایید.

و به او گفت: تو سر و وضعی داری که به این وضع تو کسی نزد فاحشه ای مانند

من نمی آید گزارش حال خود را به من بده.او منظور خود را به او گزارش داد و آن

زن گفت ای بنده ی خدا راستی ترک گناه از توبه کردن اسان تر است و

چنان نیست که هر کس گناه کرد و دنبال توبه رفت آن را دریابد و بدان موفق شود

همانا سزاست که این راهنمای تو شیطانی باشدکه برای تو مجسم شده تو به جای

خود برگرد که چیزی درآنجا نبینی... آن عابد برگشت و آن زن هم همان شب مُرد

چون بامداد شد بردرخانه اش نوشته شده بود: بر سرجنازه ی فلانی حاضر شودید

که او از اهل بهشت است .مردم همه در شک افتادند. تا سه روز درنگ کردند و او

را به خاک نسپردند ،برای آنکه درباره او تردید داشتند.خدای عزوجل به یکی از

پیغمبران خود که من آن را جز موسی بن عمران (ع) نمی دانم وحی کرد که برو

بالای سر فلانی و بر او نماز بخوان و به مردان بفرما که براو نماز بخوانند

زیرا من او را آمرزیدم و بهشت را براو واجب کردم برای آنکه فلان بنده ی من را

از گناه باز داشت.

السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

اللهم صل علی محمد و ال محمد.

ابا صالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش ....

دعا برای سلامتی و تعجیل در امر فرج و ظهور آقا و سرورمان

حضرت اباصالح‌المهدی"روحی‌وارواح‌للعالمین‌لتراب‌مقدمه‌فداء" و

طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ،فراموشتون نشه