حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

چند دقیقه با رهبر


مقام معظم رهبری


کار را باید متقن و خوب انجام داد؛ درس را باید خوب خواند؛ اخلاق را باید رعایت کرد؛ تدین را باید در زندگى خود اصل دانست.




ادامه مطلب ...

شوک ‎اسرائیلی‌ها از حضور علنی سید حسن نصرالله

رسانه‌های صهیونیستی با پوشش خبری گسترده حضور سید حسن نصرالله در جمع عزاداران حسینی در ضاحیه در جنوب بیروت، این حضور را پیام اعتماد به نفس مقاومت به دشمنان خود خواندند.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،فارس به نقل از شبکه النشره نوشت: حضور سید حسن نصر‌الله در جمع عزاداران حسینی در ضاحیه در جنوب بیروت به سرعت در راس خبرهای رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفت و این رسانه‌ها با انتشار این خبر بخش‌هایی از فیلم حضور دبیرکل حزب الله در جمع عزداران حسینی تجمع کننده در ورزشگاه الرایه را پخش کردند. 

روزنامه "هاآرتص" درباره حضور علنی و آشکار سید حسن نصر الله در جمع عزاداران الضاحیه، این حضور را حضوری بی‌نظیر و نادر خواند و نوشت که از سال ۲۰۰۶ تاکنون اولین بار است که دبیرکل حزب الله لبنان به شکل علنی در جمع هواداران خود ظاهر می‌شود. 

پس از آن هاآرتص بر سخنان دبیرکل حزب الله لبنان تمرکز و تاکید کرد: آنچه از اظهارات سید حسن نصر الله برداشت می‌شود، این‌که این حزب الله لبنان آماده رویارویی با اسرائیل است و هر روز بیش از گذشته بر آمادگی نیروها و تسلیحات خود می‌افزاید. 

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به حضور شخص سید حسن نصر الله در میان هزاران نفر از یاران و هواداران خود با اشاره به این‌که از ژوئیه ۲۰۰۶ تاکنون از بیم در معرض ترور واقع شدن هیچ‌گاه در ملاء عام و اماکن عمومی حاضر نمی‌شد و تنها از راه دور با مخاطبان خویش ارتباط برقرار می‌کرد و آخرین حضور وی در جمع هوادارانش به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد. 

هاآرتص این حضور سید حسن نصر الله در ملاء عام را در واقع دربردارنده پیام "اعتماد" به افکار عمومی توسط وی بویژه در این مرحله حساس برشمرد که سراسر منطقه بخصوص سوریه را تغییر و تحولات مختلف و گوناگون فرا گرفته است که با ایران بنابر ادعای این روزنامه نقطه اتکا و قدرت آن را تشکیل می‌دهد. 

از سوی دیگر روز "یدیعوت آحارانوت" با اختصاص بخش گسترده‌ای از شماره روز گذشته خود به حضور سید حسن نصر الله در میان هواداران خود در ورزشگاه الرایه نوشت که از سال ۲۰۰۸ تاکنون اولین بار است که دبیرکل حزب الله لبنان در ملاء عام حضور می‌یابد. 
این روزنامه تاکید کرد که این اقدام سید حسن نصر الله این پیام را به تمام کسانی‌که تصور می‌کنند، می‌توانند او را تهدید کنند یا به وحشت بیاندازند، رساند. 

یدیعوت آحارانوت در ادامه با اشاره به استقبال پرشور هواداران نصر الله از وی تاکید کرد که تمام شرکت‌کنندگان در مراسم روز گذشته الرایه یک‌صدا شعار "مرگ بر اسرائیل" را سردادند. 

یدیعوت نوشت که سید حسن نصر الله پس از آن مردم را ترک گفته و سخنرانی خود را از راه دور ایراد کرد، اما تعاملی که حاضران در ورزشگاه الرایه با سخنان وی داشتند، به بیننده این‌گونه القا می‌کرد که او در میان مردم در حال سخنرانی است. 

مراسم روز دهم عاشورای حسینی امسال در بیروت با حضور دبیرکل حزب الله در ورزشگاه 'الرآیه' حال و هوای خاصی به خود گرفت بویژه آنکه وی در سخنان شب عاشورا، برای خود آرزوی شهادت کرده بود. 

در این مراسم حضور شخصی سید حسن نصرالله که سومین حضور عمومی وی در ملاء عام بعد از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ بود، باعث برانگیختن شور و احساس هزاران تن از مردم عزادار شد. 

رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که وی را در هر مکانی که بیابد ترور خواهد کرد و ازهمین رو دبیرکل حزب الله بعد از جنگ تموز تنها دو مرتبه در جمع عمومی مردم حاضر شده بود.