حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

تحقق پیش‌بینی سال 88: اعتماد مردم به نظام




حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88، هدف این التهابات را «القای بی‌اعتمادی مردم به نظام» دانستند و در این‌باره در نماز جمعه شهریور ماه همان سال فرمودند:

«همه‌‌‌‌‌‌ى این بلواهائى که شما مشاهده کردید در دوره‌‌‌‌‌ى بعد از انتخابات پیش آمد و پیش آوردند و آنها حمایت کردند، براى همین بود که شاید بتوانند پشتوانه‌‌‌‌‌ى مردمى انقلاب را ضربه بزنند و از انقلاب بگیرند. بنده عرض کردم نشانه‌‌‌‌‌ى اعتماد مردم به این نظام، حضور چهل میلیونى در انتخابات بود... اینها براى اینکه این حرف را دروغ از آب در بیاورند، مکرر در مکرر تبلیغات کردند که اعتماد مردم از دست رفته؛ چه کار کنیم؟ حالا بعضى در لباس دلسوزى گفتند چه کار کنیم که اعتماد برگردد! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. ان‌‌‌‌‌شاءاللَّه خواهید دید در انتخابات آینده - که حالا دو سه سال دیگر است - همین مردم با وجود همین بازیگرى‌‌‌‌‌اى که مخالفان و دشمنان و غافلان و بى‌‌‌‌‌خبران داخلى کردند، یک حضور مستحکمِ قوى‌‌‌‌‌اى در انتخابات خواهند داشت


حال، با گذشت بیش از دو سال از این سخنان، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده ملت ایران برگزار شده است. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir به بازخوانی سخنان رهبر انقلاب در سال 88 می‌پردازد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد