حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

تنهایی......

وقتی تنهایی همه چیز فرق می کند تازه می فهمی چقدر  قلبت شلوغ شده تازه میفهمی چقدر بینا شدی چقدر بهتر می شنوی شاید تنهایی شفای دل کوری هاست،شفای دل خستگی ها ودل تنگی هاست  وقتی تنها می شوی وقتی دلت می شکند وقتی اسمان نگاهت بغض دارد تازه می فهمی  آدرس را اشتباه رفته ای ؟تازه می فهمی که عشق چیست یار کجاست؟؟واینبار به هزاران تکه می شکنی وقتی چشم انتظاری خدا را درک میکنی  واینبار  تازه میفهمی که دوست داشتن چیست وتازه لمس می کنی لذت هم اغوشی را ،لذت وصال را، وقتی در کوچه پس کوچه های تنهایی به خدا می رسی تازه می فهمی که تنهایی چه نعمتی است چه لذتی است وچه زیباست دست در دست اوو غرق در نگاه پر مهرش نفس کشیدن را تجربه کردن .وچقدر با شکوه است دل بر خاک پایش نهادن  اخ که چقدر دوست دارم عشقبازی با خدا را  چقدر دوست دارم ارامشی را که یاد مهربانش بر قلبم  هدیه می کند وچقدر دوستش دارم وقتی به شیطنت هایم می خندد وتنهایی هایم را با عشق شریک می شود وچقدر بدم می اید از خودم که اورا داشتم در اوج پاکی ها در اوج بودن ها واوج تمام احساسات خوب اما اسیر زمین شدم اسیر زمینی ها اسیر کسانی که یادشان رفته خدا از تمام زیبایی هایش در جودشان دمید تا زیبایی را بر گوشه گوشه زمین فریاد شون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد