حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

دفاع از مقدسات با جان و مال خویش

دنیا باید حقیقت رابطه ما با رسول خدا را بداند و بفهمد که ما با جان و خون و مال خویش از پیامبر عزیز خود دفاع می کنیم.



image



ادامه مطلب ...

اتهام جدید آمریکا برای تخریب وجهه حزب الله

حزب‌الله لبنان اتهام جدید آمریکا علیه مقاومت لبنان را با هدف تخریب وجهه حزب الله و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای ملی این حزب دانست.

مقامات فدرال آمریکا دوشنبه اعلام کردند، 150 میلیون دلار از دارایی‌های حزب الله لبنان را به اتهام دست داشتن در عملیات پولشویی مسدود کردند. گفته می‌شود این اقدام به دنبال شکایت از بانک لبنانی کانادایی صورت گرفت که متهم به پولشویی برای حزب‌الله لبنان در سراسر جهان است.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، مقامات آمریکایی مدعی هستند، بانک لبنانی کانادایی و سایر نهادهای مالی بین سال‌های 2007 تا 2011، از فروش مواد مخدر و انجام سایر فعالیت‌های جنایی در آمریکا، 329 میلیون دلار عایدی داشته‌اند که با این پول‌ها خودروهای دست دوم خریداری می‌کنند و سپس در آفریقای غربی به فروش می‌رسانند.

وزرات مبارزه با مواد مخدر آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: عواید این بانک‌ها از طریق کانال‌های تحت کنترل حزب‌الله به لبنان باز می‌گردد.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده: سپتامبر سال گذشته،‌ بانک لبنانی «سوشیت جنرال»، بیشتر دارایی‌های بانک لبنانی کانادایی را خریداری کرد. حداقل 150 میلیون دلار از فروش دارایی‌های این بانک در حساب سپرده یک بانک لبنانی فرانسوی قرار داشت بنابراین مقامات آمریکایی این مبلغ را در بانک لبنانی فرانسوی که طرف معامله با آمریکاست، مسدود کردند.

طبق این گزارش، بانک‌ لبنانی فرانسوی و بانک سوشیت جنرال هیچ یک به خطاکاری در این زمینه متهم نشده‌اند.

در همین راستا حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اتهام زنی های جدید آمریکا علیه این حزب را با هدف تخریب وجهه حزب الله دانست و تاکید کرد که این اتهامات در راستای تامین مالی فعالیت های خود به صورت غیرقانونی تنها تلاشی جدید از سوی این کشور برای هدف قرار دادن روحیه مقاومت در لبنان و تخریب وجهه آن و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای ملی این حزب است.

بخش بعدی سخنان سید حسن نصر الله با شبکه المیادین

قسمت های بعدی بیانات سید حسن نصر الله منتشر شد .

جدید

بخش سوم و چهارم بیانات سید حسن نصر الله با شبکه المیادین تکمیل شد .

نصرالله در چه عالمی زندگی می‌کند؟ + اینفوگرافیک زندگی‌نامه سید حسن



گزارش ویژه به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد سید حسن نصرالله

شماره‌ی 148 هفته‌نامه‌ی پنجره

روز جمعه دهم شهریور مصادف با پنجاهمین سال‌گرد تولد مردی بود که با الهام‌گیری از مکتب ائمه اطهار(علیهم السلام) و تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران، تبدیل به مظهری از شجاعت، اراده و قدرت در برابر غده سرطانی جهان گردید؛ آن هم در شرایطی که پس از تسلیم شدن عملی حاکمان جور عربی، مردم نیز کمابیش در حال خو گرفتنن با این وضعیت بودند.

سید حسن نصرالله توانست در بیست سال دبیرکلی حزب الله لبنان به افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی پایان دهد؛ اقدامی که بارقه امید را در دل فلسطینیان مظلوم زنده کرد. این مناسبت، بهانه‌ای شد تا نگاهی هرچند مختصر به برخی از وجوه شخصیت ایشان داشته باشیم.


 نسخه‌ی پی.دی.اف 


فیسبوک صفحه تبریک تولد سیدحسن نصرالله را حذف کرد


خبرگزاری فارس: فیسبوک صفحه تبریک تولد سیدحسن نصرالله را حذف کرد

به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، پس از اعلام حضور 7 هزار نفر در صفحه فیسبوک مربوط به گرامیداشت پنجاه و دومین سالگرد تولد سید حسن نصرالله که تنها توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی و نه از طرف حزب‌الله لبنان ایجاد شده بود، فیسبوک این صفحه را حذف کرد.

به نوشته این روزنامه هر چند این نخستین بار نیست که فیسبوک صفحه دوستداران حزب الله لبنان را حذف می‌کند اما این صفحه توسط جوانان لبنانی دوستدار سیدحسن نصرالله ساخته شده بود و تنها در عرض چند ساعت توسط فیسبوک حذف شد.

اما در عرض این چند ساعت بسیاری از دوستداران سیدحسن نصرالله از احساسات خود نسبت به دبیرکل حزب‌الله لبنان گفتند و برای سید حسن نصرالله عمر طولانی و همچنین به دست آوردن پیروزی‌های بیشتر طلب کردند.

دیگران نیز در این صفحه قصاید و اشعار خود را در مدح حزب‌الله و سید حسن نصرالله دبیر کل این حزب منتشر کردند.

بنابر این گزارش نام «سیدحسن نصرالله» یکی از اسامی است که در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد به گونه‌ای که بسیاری به صورت غیر رسمی صفحاتی به نام او در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده‌اند.