حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

بیانات سید حسن نصرالله، در شب هفتم محرم 1434

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان: بیانات در شب هفتم محرم 1434


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.

بسم الله الرحمن الرحیم.

و الحمدلله رب العالمین و الصلات و السلام علی سیدنا و نبیینا خاتم النبیین ابی القاسم محمد و علی آله الطیبین الطاهرین و صحبه الاخیار المنتجبین و علی جمیع الانبیاء و المرسلین.



السلام علیک یا سیدی و مولای یا اباعبدالله الحسین یا بن رسول الله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعل الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

برادران و خواهرانم، السلام علیکم جمیعا و رحمت الله و برکاته.

خداوند بر اجرتان به خاطر مصیبت سید الشهداء ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) و خاندان پاکش بیافزاید.

در ابتدا مثل شب‌های گذشته و البته این بار چند جمله‌ی کوتاه [درباره‌ی تحولات غزه صحبت خواهم کرد.]

به نظر می‌رسد ان شاءالله امشب پایان نبرد و جنگ‌افروزی وحشیانه‌ی اسرائیل علیه نوار غزه خواهد بود. از خداوند می‌خواهیم برادرانی که فرماندهی گروه‌های مختلف مقاومت را بر عهده دارند توفیق پیدا کنند شرط‌هایشان را از موضع قدرت بر جهان تحمیل کنند. قدرتی برآمده از ثبات، مردان، خون‌ها، صبر و توانی که در این نبرد خود را به رخ کشید.

در هر صورت الآن در خبرها گفته می‌شود کنفرانس‌هایی خبری برگزار خواهد شد و احتمالا آتش‌بس اعلام و مشخص می‌شود کارها چطور ادامه خواهد یافت. در هر حال امشب همه پیگیر خبرها خواهیم بود و امیدواریم ان شاءالله امشب شب پایان این جنگ‌افروزی و شب پیروزی این مقاومت باشد؛ چه این که انتظار آن می‌رود و طبیعی است. قاعدتا این مسیری که طی شد باید مورد پژوهش قرار بگیرد، از آن پند گرفته شود و درس‌های آن برای غزه، فلسطین، لبنان، منطقه‌ی عربی و اسلامی‌مان، موضع آمریکا، غرب، عرب و اسلام و رفتار دشمن و مقاومت استخراج شود. در هر صورت این تجربه‌ای بسیار بزرگ، عظیم و پربار است و باید در جهت تقویت عوامل قدرت، اقتدار و پیروزی این امت از آن استفاده شود. ان شاءالله.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد