حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

ترور نصرالله بار دیگر در دستور کار موساد

به گزارش ایرنا از بیروت، این پایگاه اطلاع رسانی امروز جمعه افزود: مقامات اسراییلی معتقدند که خود سید\'حسن نصرالله\' در ۵ سال اخیر به بزرگترین خطر علیه امنیت اسراییل؛حتی بیشتر از سلاح حزب الله؛ تبدیل شده و به خاطر تأثیر قوی سخنان وی حتی افکار عمومی در اسراییل نیز به سخنان وی اهمیت داده و به آن گوش می دهند.

النشره تأکید کرد: موساد که در سال ۲۰۰۶ میلادی نقشه ترور سیدحسن نصرالله را طرح ریزی کرده بود، به خاطر فشار آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر نادیده نگرفتن آتش بس با لبنان از آن چشم پوشی کرده بود.
این منبع لبنانی ادامه داد: مسؤولان اسراییل بعد از ترور \'اسامه بن لادن\' سرکرده سازمان \'القاعده\' بار دیگر تصمیم به ترور سید حسن نصر الله گرفتند، ولی عملی شدن این نقشه با توجه به تدابیر شدید امنیتی و پیشگیرانه ای که گروه محافظ سیدحسن نصرالله اتخاذ کرده، بسیار پیچیده و دشوار است به خصوص اینکه موساد نیز تصمیم گرفته که هیچ ردی از خود در انجام این ترور از خود بر جای نگذارد.
این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به اینکه یک گروه ویژه از موساد بعد از پایان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی به طور شبانه روزی در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص مکان زندگی سیدحسن نصرالله هستند، نوشت: به خاطر شخصیت ویژه وی و تأثیر خیره کننده و جادویی دبیرکل حزب الله بر تعداد بسیار زیادی از مردم مخالف اسراییل، تصمیم ترور وی قطعی شده و هرگز از این امر عقب نشینی نخواهد شد.
\'سید عباس موسوی\' دبیرکل پیشین حزب الله به همراه چند تن از همراهان و نیز همسر و فرزندش در روز ۲۸بهمن ۱۳۷۰در مسیر بازگشت از مراسم یادبود هشتمین سالگرد شهادت شیخ راغب حرب در جبشیت لبنان توسط نیروهای صهیونیستی به شهادت رسید.
با نگاهی به تلاش های رژیم صهیونیستی برای ترور سید حسن نصرالله در جریان حمله به لبنان در سال ۲۰۰۶میلادی می توان به خوبی دریافت که این رژیم تلاش های خود را در فعال کردن شبکه های جاسوسی و اقدامات تروریستی و همچنین پروازهای جاسوسی جهت ترور دبیرکل حزب الله لنبان که نقش اول را در اداره عملیات نظامی حزب الله به عهده داشت ،افزایش داد ولی در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل تمام ضاحیه که احتمال حضور نصرالله در آن را می داد با خاک یکسان کرد، اما نتوانست از وی حتی اثری پیدا کند و بدین ترتیب ترور سید حسن نصرالله به یک آورزی دست نیافتنی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
ژنرال دان حالوتس فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پس از پایان جنگ اعتراف کرد که اسرائیل قصد داشت در جنگ۳۳ روزه سید حسن نصر الله را ترور کند، ولی موفق نشد.
وی اضافه کرد: تلاش بسیاری کردیم تا با کمک فناوری‌های بسیار پیشرفته، مکان نصرالله را شناسایی کرده و وی را ترور کنیم، اما به این کار موفق نشدیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
site01 دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:11 http://www.site01.dxd.ir

۶۵۱۶۳۰۶۵بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.dxd.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد