حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب الله

الا ان حزب الله هم الغالبون

حزب‌الله لبنان تغییراتی در کادر رهبری خود می‌دهد

حزب‌الله لبنان تغییراتی در کادر رهبری خود می‌دهد

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که اعضای حزب الله لبنان در نشست دوره‌ای خود که در سپتامبر برگزار می‌شود تصمیماتی برای ایجاد تغییرات در کادر رهبری این حزب اتخاذ می‌کنند.







به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی، روزنامه وطن چاپ آمریکا، اعلام کرد که حزب الله لبنان در حال آماده کردن شرایط برای برگزاری کنگره سراسری خود در ماه سپتامبر است و قرار است که در این کنگره تصمیمات مهمی درباره کادر رهبری و چگونگی اداره این حزب اتخاذ شود.

به نوشته این روزنامه، در نشست ماه سپتامبر اوضاع داخلی لبنان و نیز اوضاع منطقه به ویژه وضعیت جاری در سوریه و دیگر کشورهای شاهد بهار عربی مورد بحث و بررسی حاضران در کنگره سراسری حزب الله قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش، قرار است دور جدیدی در رهبری حزب الله در این کنگره آغاز شود و تغییراتی در ساختار رهبری و تصمیم‌گیری این حزب ایجاد شود.

بنابر اطلاعات منتشر شده، در این نشست همچنین گزارش‌های امنیتی و نظامی که رهبران حزب الله آن را تهیه کرده‌اند یکی از مسائل مهمی است که در دستور کار حاضران قرار خواهد گرفت.

به نوشته روزنامه وطن پیش‌بینی می‌شود در این کنگره رهبری حزب الله از دبیرکلی به رهبر تغییر یابد و برخی مسئولیت‌های کلیدی دیگر در حزب نیز تغییراتی را شاهد خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد